Disse kjøp- og leveransevilkårene gjelder når du som kunde velger å handle hos Signlabs Sweden AB. Signlabs Sweden AB
Tegelbruksvägen 1, 517 91 Bollebygd
MVA-nummer: SE559028918601
Prisene på Signlabs.no vises i NOK, både inklusive og eksklusive moms.
Vi aksepterer VISA og Mastercard. Beløpet vil bli trukket når vi sender bestillingen din. Vår samarbeidspartner for disse transaksjonene er Bambora. Betaling skjer via en sikker tilkobling og vi benytter den nyeste sikkerhetsteknikken for kortbetalinger på nettet. Les mer om Bambora
Fakturaens betalingsvilkår er 20 dager. Ved betaling med faktura tilkommer et gebyr som blir oppgitt ved utsjekk. Ved uteblitt betaling slettes avtalen og det tilkommer lovbestemt påminnelsesgebyr. Forsinkelsesrente er pålydende 2% per måned. Vi forbeholder oss retten til å utføre en kredittsjekk før bestillingen effektiviseres.
Varene dine leveres som brev eller pakke ut fra vekt og størrelse.
Leveringstiden varierer utfra hvilket produkt du bestiller. Før du betaler kan du alltid se leveringstiden for din bestilling. Det er også mulig med ekspresslevering.
Fraktkostnaden er alltid 49,00 kr kr eksl. moms per bestilling.
Om pakken din leveres til et utleveringssted sendes det et varsel via e-post eller sms til deg. Du som kunde er selv ansvarlig for at det mobilnummeret, adressen og e-postadressen du har oppgitt er korrekt. Vi forbeholder oss retten til å belaste kunden for pakker som ikke hentes på utleveringsstedet. Avgiften bestemmes ut fra kostnaden på returfrakten, ekspedisjonsavgift og håndteringskostnad.
Ved kjøp av spesialbestilte varer opphører angreretten i det produksjonen påbegynnes. Er du ikke fornøyd med produktet, kontakt kundetjeneste så hjelper de deg
Hvis det forekommer defekter på varer du har kjøpt, vil Signlabs overholde alle lovpålagte forskrifter om produktgaranti. Skulle produktet du mottar være defekt kontakter du vår kundetjeneste så hjelper de deg. For en hurtigere håndtering ber vi deg oppgi fullt navn, ditt ordrenummer, en kortfattet beskrivelse av årsaken til reklamasjonen, et bilde av skaden, samt din kontaktinformasjon (telefonnummer og e-postadresse).
I forbindelse med registrering og bestilling godkjenner du at vi lagrer og bruker dine opplysninger i vår virksomhet, kun med det formål å kunne fullføre og yte den servicen som du forventer av oss. Du har rett til å innhente informasjonen som vi har registrert på deg. Om du anser at den er uriktig eller irrelevant kan du kreve retting eller sletting fra vårt kunderegister. Kontakt i såfall vår kundetjeneste. Varene vi e leveres att vi inte pakke ut fra vekt og størrelse.
Vi lagrer så lite informasjon som mulig. Vi trenger å vite adressen din for å kunne sende varene til deg. Ønsker firmaet ditt å bestille mot faktura trenger vi deres organisasjonsnummer. Når du betaler med kort krever det at du oppgir ditt kredittkortnummer. Dette skjer via en sikker server og Babora håndterer kortbetalinger hos oss. For en sikker leveranse trenger vi din e-postadresse og mobilnummer for å kunne kontakte deg med leveringsbeskjed, endret informasjon osv.
Vi bruker informasjonen til å ekspedere bestillingen din. Vi bruker e-postadressen og mobilnummeret for å kunne sende deg informasjon.
Vi bruker informasjonskapsler for å kunne lagre varer i handlekurven din. Vi bruker dessuten Googles tjeneste ""Google Analytics"". Også denne tjenesten anvender informasjonskapsler. Her kan du lese mer om hva det betyr for deg.
Vi utleverer aldri din informasjon til noen andre. Unntaket er om vi er tvunget av loven.
Informasjonen lagres kun som underlag for den økonomiske transaksjonen. Om du har åpnet en konto hos oss kan du selv slette denne informasjonen om du ønsker det. Vil du stenge kontoen din kontakter du kundetjeneste så hjelper de deg med å slette kontoen